Skip to content

Від традицій давнини до сучасності...

(0960) 53-45-90

У святкуванні 175-річчя Pfizer кидає собі виклик «перевершити вчора»

Підпис до зображення: місце будівлі всесвітньої штаб-квартири Pfizer, як воно виглядало в 1861 році

Почалося з прориву.

Йшов 1849 рік, і люди всюди хворіли на шлунок. За часів до широкого поширення охолодження проста їжа з м’яса та картоплі могла спричинити кишкові глисти. Препарат під назвою сантонін міг вбити паразитів, але на смак він був настільки гірким, що багато людей уникали його.

Чарльз Пфайзер і його двоюрідний брат Чарльз Ерхарт щойно іммігрували до США з Німеччини та заснували одну з перших американських хімічних компаній. Коли вони побачили, що люди хворіють, у них виникла ідея. Що, якби вони розробили ліки, які мали б майже цукерковий смак? Спираючись на свою підготовку в області хімії (Pfizer) і кондитерської справи (Erhart), вони змішали сантонін з мигдально-ірисковим ароматизатором, надавши йому форму цукерки. Це було смачно та ефективно. Charles Pfizer & Company здійснив перший прорив.

Це було 175 років тому. І це була перша з незліченних інновацій у науці, яка продовжувала формувати історію та змінювати життя завдяки рішучості та відданості двох двоюрідних братів із Німеччини.

Американська історія успіху

Вирісши в Людвігсбурзі, Німеччина, Чарльз Пфайзер вивчав хімію як учень аптекаря, а Чарльз Ерхарт дізнався про торгівлю бакалією та кондитерськими виробами. Вони були зачаровані можливістю та зростанням, про які чули в Америці, і в 1848 році, у віці 25 (Pfizer) і 28 (Erhart), вони пішли на найбільший ризик у своєму житті: шеститижневу подорож через Атлантику до Нью-Йорка. . Там вони взялися задовольнити зростаючий попит на хімічні речовини, які дедалі частіше ставали необхідністю у виробництві, сільському господарстві та медицині.

Взявши 2500 доларів позики від батька Pfizer, вони купили скромну будівлю з червоної цегли у Вільямсбурзі, Бруклін, яка слугувала їхнім офісом, лабораторією, фабрикою та складом. Запускаючи Charles Pfizer & Company у 1849 році, їх метою було виробництво хімічних речовин у Сполучених Штатах, які на той час переважно імпортувалися з-за кордону. Використовуючи закони про тарифи на свою користь, вони побачили можливість продати свої товари за нижчою ціною та отримати миттєву перевагу. Незабаром у них був каталог із понад дюжиною хімікатів для продажу, включаючи буру, камфору та йод.

Коли в 1861 році почалася громадянська війна, такі хвороби, як дизентерія, малярія, черевний тиф, жовта лихоманка та венеричні захворювання, були такою ж загрозою, як і озброєні війська. Компанія Charles Pfizer & Company була напоготові, нарощуючи виробництво винної кислоти — проносного та охолоджувального засобу для шкіри — разом із винним каменем, сечогінним і очисним засобом, і йодом, який використовувався як бактерицидний та дезінфікуючий засіб. Також великим попитом користувалися морфін, хлороформ, камфора, фунгіциди та інші хімікати. Зростання продажів дозволило кузенам купити більше землі в Брукліні, а також на Манхеттені.

Наступні роки принесли визнання та нові прориви. У 1876 році Charles Pfizer & Company завоювала міжнародну повагу, коли компанія була нагороджена нагородою Centennial Award на Міжнародній виставці Centennial у Філадельфії, яка зібрала понад 10 мільйонів відвідувачів. Чотири роки по тому вона представила останню розробку: лимонну кислоту, яка була інгредієнтом у зростаючому наборі продуктів, включаючи виробництво паперу, ароматизацію харчових продуктів і безалкогольних напоїв, а також розчинення оксидів заліза; компанія швидко стала провідним виробником кислоти в країні.

У 1899 році, на 50-річчя Pfizer, Чарльз Пфайзер звернувся до натовпу в Клубі торгівлі препаратами в Нью-Йорку, пропонуючи зазирнути в мотивацію компанії: «Наша мета була і залишається незмінною: знайти спосіб виробляти продукти найвищої якості та вдосконалити найефективніший спосіб досягти цього, щоб як найкраще обслуговувати наших клієнтів», – сказав Pfizer. «Ця компанія створила свою репутацію та відданість цим стандартам, і якщо ми хочемо відсвяткувати наступне 50-річчя, ми завжди повинні усвідомлювати, що якість є ключовим каменем».

Перевершити вчорашній день

Минулого року ліки та вакцини Pfizer охопили понад 1,3 мільярда людей, або кожного шостого жителя планети. І хоча засновники компанії давно пішли, слова Чарльза Пфайзера звучать правдивими сьогодні, через 125 років після того, як вони були сказані. Спираючись на якість і обслуговування пацієнтів, досягнення Pfizer продовжують підтримувати історичні моменти та події, одночасно запобігаючи, лікуючи та виліковуючи деякі з найнеприємніших хвороб і станів у світі.

Під час Другої світової війни, наприклад, компанія відгукнулася на заклик уряду Сполучених Штатів збільшити виробництво пеніциліну, ставши найбільшим виробником «чудо-ліків» для лікування солдатів союзників. Інші інновації включають кардинальні статини, які знижують ризик інфаркту та інсульту, а також інноваційну терапію раку молочної залози, яку отримують понад півмільйона жінок і чоловіків у всьому світі. І, звісно, ​​у 2020 році компанія Pfizer увійшла в історію, поставивши першу безпечну та ефективну мРНК-вакцину проти COVID-19.

І все ж це тільки початок. Дивлячись уперед на наступні 175 років, мотивація Pfizer сьогодні полягає не в тому, щоб продовжувати курс, а в тому, щоб перевершити минуле. Завдяки прогресу в технологіях і штучному інтелекті компанія має намір запобігти, лікувати та лікувати багато інших хвороб, у тому числі рак.

Адже все можливо. Подивіться, що виросло з позики в 2500 доларів і мрії.

 

Джерело: pfizer.com

Back To Top